Girl's dream...

Friday, May 29, 2015


I always wanted a big skirt with lot of layers that will stand nicely and remind me a little of GREASE. Tadadaaaa. This is my dream skirt with horse prints. It was a gift from my bf and yes I am the happiest girl in the world. Hope you will enjoy the pictures as I tried to pick the most funny ones.


Vždy som túžila po veľkej sukni s kopou vrstiev, ktorá by krásne stála a pripomínala mi POMÁDU. Tadadaaaa. Toto je moja vysnívaná sukňa s koníkovou potlačou. Bol to darček od drahého a áno som to najšťastnejšie dievča na svete. Dúfam, že sa budú fotky páčiť, snažila som sa vyberať tie najvtipnejšie.





Skirt  – Mohito  // T–Shirt – H&M // Heels – Koton

Do you like this type of skirts? // Máte radi tento typ sukní?




You Might Also Like

4 komentárov

  1. super outfit, páčia sa mi farby :D a sukňa je úžasná :D
    janesworldblog

    ReplyDelete
  2. sukňa je krásna :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Krásný barevný outfit :-) taky se mi strašně moc líbí takové typy sukní ale bohužel jsem ještě neobjevila žádnou, která by mi pěkně seděla :-)
    LuxureGirl

    ReplyDelete
  4. ..dakujem krasne baby..potesili ste ma <3

    ReplyDelete