Old skirt

Monday, January 26, 2015

Let it snow..let it snow..let it snow…/ Nech sneží..nech sneží..nech sneží…

The snow has finally arrived to the city and we got out immediately. I did not have many opportunities to wear my winter jacket this season, so I was glad the time has come. I was wearing one of my oldest skirts (it's more than 10 yrs old). Btw my bf thinks it is hideous but I just love it and wear it every now and then. 





Sneh konečne dorazil do mesta a my sme okamžite išli von. Túto sezónu som nemala veľa príležitostí si obliecť zimnú bundu, tak som sa potešila, že ten čas prišiel. Obliekla som si svoju najstaršiu sukňu (má viac ako 10 rokov). Mimochodom môj drahý si myslí, že je otrasná, ale ja ju mám rada a z času na čas ju vytiahnem.


Scarf / Šál– Gant // Jacket / Bunda –Zara


Skirt / Sukňa – Terranova


Cap / Čiapka– United Colors of Benetton


Leather snow boots / Kožené snehule – Cropp Town


So what do you think about my old skirt? // Tak čo poviete na moju starú sukňu?



You Might Also Like

0 komentárov